menu

ΕΚΔΟΤΙΚΗ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ

Τρίτη 12 Αυγούστου 2014

11χρονη έχασε όλη της στην οικογένεια στις επιθέσεις του Ισραήλ κατά των Παλαιστινίων.

Τα συγκλονιστικά λόγια ενός 11 χρονου κοριτσιού που έχασε ΟΛΗ την οικογένειά του απο τους φονιάδες του Ισραήλ
Η συγκλονιστική μαρτυρία ενός μικρού κοριτσιού στη Λωρίδα της Γάζας που είδε όλη την οικογένειά της να σκοτώνεται μπροστά στα μάτια της από τους ισραηλινούς βομβαρδισμούς. Το μόνο πράγμα που θυμάται η 11χρονη Γιασμίν Αλ Μπάκρι είναι ότι η μητέρα της ζύμωνε ψωμί. Όταν ξύπνησε, στο κρεβάτι ενός νοσοκομείου της Γάζας, η μικρή είδε και τα δύο πόδια της και το δεξί της χέρι τυλιγμένα με επιδέσμους. Είχε υποστεί σοβαρά εγκαύματα και κατάγματα όταν το σπίτι της χτυπήθηκε από την δολοφονική ισραηλινή πολεμική αεροπορία...

Η Γιασμίν είπε ότι της ανακοίνωσαν ότι η μητέρα της, η εξάχρονη αδελφή της και ο αδελφός της, ηλικίας μόλις τριών μηνών, σκοτώθηκαν, όπως επίσης και ο θείος της και ο ξάδελφός της, όταν ο ισραηλινός πύραυλος έπληξε το σπίτι τους, πριν από δύο ημέρες...

"Βοηθούσα τη μητέρα μου που ζύμωνε το ψωμί, μετά δεν ξέρω τι έγινε. Όταν ξύπνησα στο νοσοκομείο μου είπαν τι συνέβη" είπε το κορίτσι σε δημοσιογράφο του πρακτορείου ειδήσεων Ρόιτερς ενώ οι γιατροί την ετοίμαζαν για να της χειρουργήσουν το σπασμένο χέρι της. "Η μητέρα μου πέθανε, η αδελφή μου που φέτος θα πήγαινε στην πρώτη τάξη πέθανε, το μωρό επίσης. Ο θείος μου έπεσε μάρτυρας, όπως και ξάδελφός μου", συνέχισε η μικρή, μια χαμηλή φωνή, ανασαίνοντας με δυσκολία...

Η Γιασμίν πάντως δεν θέλει να κλαίει για τη χαμένη της οικογένεια. "Είναι στον παράδεισο. Κάνω υπομονή", είπε στωικά.
http://www.agioritikovima.gr/

▣ Γίνετε μέλη στη σελίδα μας στο Facebook: ΟΙ ΦΙΛΟΙ ΤΟΥ ΕΣΤΑΥΡΩΜΕΝΟΥ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου