menu

ΕΚΔΟΤΙΚΗ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ

Τρίτη 29 Ιουλίου 2014

Αδημοσίευτο θαύμα του γέροντος Παϊσίου στην Αργολίδα


«Οι Γιατροί είχαν απογοητευθεί, όπως μου είπαν κατόπιν
οι γονείς μου, και θα έπρεπε επειγόντως να προβούν σε
διάνοιξη τομής στο μέρος του στήθους για να αντλήσουν 
τα υγρά που είχαν συσσωρευθεί στους πνεύμονές μου.
Η μικρή μου ηλικία όμως παράλληλα έκανε δυσκολότερη
κάθε προσπάθεια επεμβάσεως. Έγιναν οι απαραίτητες ε-
ξετάσεις την Παρασκευή, οι οποίες ήταν υπερβολικά δυσοί-
ωνες και αποφασίστηκε από το συμβούλιο των Ιατρών να 
προβούν την ερχόμενη Δευτέρα σε επανεξετάσεις και στην οριστική χειρουργική επέμβαση.
Την Παρασκευή το βράδυ και ενώ κοιμόμουν στο κρεβάτι 
με ανεβασμένα τα προστατευτικά κάγκελα- η Μητέρα μου 
καθόταν και κοιμόταν και εκείνη σε μία καρέκλα δίπλα μου- 
κάτι με ξυπνάει και αμέσως και βλέπω να εισέρχεται από 
την μπαλκονόπορτα ένας ηλικιωμένος Μοναχός.
Στράφηκε προς το μέρος μου, κατέβασε τα σιδερένια κά-
κελα και κάνοντας το σημείο του Σταυρού με ευλόγησε 
τρείς φορές. Εγώ ξαφνιασμένη και με χαρούμενη έκπλη-
ξη φώναζα δυνατά στην Μητέρα μου που βρισκόταν ακρι-
βώς δίπλα μου αλλά κατά ένα περίεργο τρόπο δεν με άκουγε.Μου χαμογέλασε στοργικά ο άγνω-
στος εκείνος καλόγερος και κατόπιν αποχώρησε.Όταν το πρωΐ ξύπνησε η Μητέρα μου είδε έκ-
πληκτη τα κάγκελα κατεβασμένα και εμένα ευδιάθετη.
Της ανέφερα, όσο μπορούσα να μιλήσω σε εκείνη την ηλικία, το θαυμαστό γεγονός της επισκέψεως 
ενός Μοναχού και τότε άρχισε να μου δείχνει διάφορες φωτογραφίες από Αγίους για να της δείξω σε 
ποιον έμοιαζε ο καλόγερος αυτός.
Το βλέμμα μου όμως έπεσε επάνω στην φωτογραφία του Γέροντος Παϊσίου από ένα βιβλίο της Ι.Μο-
νή Σουρωτής που διάβαζε εκείνες τις ημέρες η μητέρα μου.Την Δευτέρα έγιναν οι σχετικές εξετά-
σεις και οι Γιατροί τότε άφωνοι διαπίστωσαν την θαυμαστή εξέλιξη της υγείας μου. Το χειρουρ-
γείο ακυρώθηκε και μετά από λίγες ημέρες γύρισα χαρούμενη και πάλι στο σπίτι μου.
Τόση ήταν η ευτυχία και η ευγνωμοσύνη των Γονέων μου για το αναφερόμενο θαύμα του π.Παϊσίου 
που στο επόμενο αδελφάκι μου που γεννήθηκε έδωσαν το όνομα Αρσένιος.»
Πηγή:Ι.Ναός Γενεσίου Της Θεοτόκου Ναυπλίου
http://orthodoxianpress.com/

▣ Γίνετε μέλη στη σελίδα μας στο Facebook: ΟΙ ΦΙΛΟΙ ΤΟΥ ΕΣΤΑΥΡΩΜΕΝΟΥ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου