menu

ΕΚΔΟΤΙΚΗ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ

Σάββατο 28 Ιουνίου 2014

ΤΟ ΠΑΡΤΙ ΤΗΣ... ΠΑΡΑΣΚΕΥΗΣ...


Προχθές - Τετάρτη - μια μικρούλα, μόλις εννέα (9) ετών, ερώτησε τον πνευματικό της πατέρα:
    - Παππούλη, είμαι καλεσμένη στο πάρτι μιας φίλης μου, αλλά είναι Παρασκευή που εγώ τότε νηστεύω. Τι να κάνω; Βέβαια, έχω πάρει την απόφασή μου να μην πάω, διότι εκεί θα έχουν μόνο αρτύσιμα φαγητά και γλυκά. Εσείς τι λέτε; 

  - Παιδάκι μου, με συγκινείς με την απόφασή σου και την θέλησή σου να κρατήσεις τη νηστεία της Παρασκευής. ΕΎΓΕ σε σένα και τους καλούς σου  γονείς που σου έμαθαν από μικρό παιδί να νηστεύεις. 

  - Παππούλη, αφού ο Χριστός έτσι θέλει, εμείς δεν πρέπει να τον υπακούσουμε;

 - Αυτή είναι η αλήθεια, παιδί μου, αλλά στην πράξη δεν την εφαρμόζουν οι περισσότεροι άνθρωποι, διότι τους ενδιαφέρει  να υπακούουν ΜΟΝΟ στην κοιλιά τους. Γι' αυτό μην σου κάνει τίποτε εντύπωση.  Δυστυχώς, λίγοι είναι αυτοί που υπακούουν στον Χριστό και εφαρμόζουν το θέλημά Του.

  - Γιατί, παππούλη, κάνουν τα πάρτι τους την Παρασκευή που εμείς νηστεύουμε; Δεν αγαπούν τελικά το Χριστό και κάνουν τα αντίθετα απ' ό,τι λέει Εκείνος;

  - Άλλοι το κάνουν γιατί τους "διευκολύνει" η ημέρα. αγνοώντας πως οι χριστιανοί νηστεύουν την ημέρα της Παρασκευής που σταυρώθηκε ο Χριστός μας. Άλλοι δεν ενδιαφέρονται για το λόγο του Θεού. Εκείνο που έχει σημασία, παιδί μου, είναι τούτο: εμείς που υπακούουμε στην Εκκλησία του Χριστού δεν πρέπει να δημιουργούμε τέτοιες συγκεντρώσεις στο σπίτι μας, τις ημέρες της νηστείας ή αν είναι αναγκαίο, τότε θα παραθέτουμε ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ  νηστίσιμα φαγητά και γλυκά. Είναι μια ομολογία πίστεως μεγάλη.

   -   Τελικά τι να κάνω; Να σου πω την αλήθεια, παππούλη,  θα ήθελα τελικά να πάω να παίξω με τις φίλες μου. Θα προσπαθήσω να φάω κάτι νηστίσιμο, αν υπάρχει.

   -  Αν το θέτεις έτσι το θέμα και οι γονείς σου επιθυμούν να συμμετάσχεις στο πάρτι, τότε να πας. 
   -  Σ' ευχαριστώ παππούλη. Θα πάω, αλλά σου υπόσχομαι να προσέχω και ας με ΚΟΡΟΪΔΕΥΟΥΝ οι φίλες μου.

ΣΧΟΛΙΟ: 
  • Αυτό το παιδί, αγαπητοί μου, θα κρίνει - κατά την Β΄ Παρουσία του Χριστού - πολλούς από μας τους αδιάφορους για τις εντολές του Κυρίου και της Εκκλησίας μας. 

  • Ο Χριστός δεν μας έχει εγκαταλείψει, αφού ακόμη υπάρχουν ψυχές που τον αγαπούν και αντιστέκονται στο ορμητικό ποτάμι τη αποστασίας.  
  1. Εμείς οι γονείς και οι δάσκαλοι, ας είμαστε προσεκτικοί στα λόγια και το παράδειγμά μας. Είμαστε ΑΜΕΣΑ υπεύθυνοι για την δημιουργία συνειδήσεων και το μέλλον των παιδιών μας βρίσκεται στα χέρια μας.....
  • Ο Κύριος περιμένει την μετάνοιά μας, αλλά  μην ξεχνάμε τι είπε: "...μέχρι πότε θα σας ανέχομαι"!!!


▣ Γίνετε μέλη στη σελίδα μας στο Facebook: ΟΙ ΦΙΛΟΙ ΤΟΥ ΕΣΤΑΥΡΩΜΕΝΟΥ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου