menu

ΕΚΔΟΤΙΚΗ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ

Πέμπτη 26 Ιανουαρίου 2017

ΠΑΡΑΜΥΘΙΑ ΚΑΙ ΔΙΗΓΗΜΑΤΑ από τον "ΕΣΤΑΥΡΩΜΕΝΟ"

"ΛΟΓΙΑ της ΣΤΕΡΙΑΣ και της ΘΑΛΑΣΣΑΣ"
Το νέο βιβλίο του π. Θεοδώρου Β. Μπατάκα, Προέδρου του Συλλόγου,  εκδόσεις "ΕΣΤΑΥΡΩΜΕΝΟΣ"
***
ΛΙΓΑ ΛΟΓΙΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΣΥΓΓΡΑΦΕΑ  
Δεν είμαι φιλόλογος ούτε λογοτέχνης ούτε συγγραφέας. Είμαι όμως  πατέρας και παππούς, που αξιώθηκα, με τη χάρη του Θεού, ν’ αποκτήσω παιδιά και εγγόνια, σαρκικά και πνευματικά. Πολλές φορές, κυρίως τα κρύα βράδια του χειμώνα, κλήθηκα να αφηγηθώ διάφορες ιστορίες από τη ζωή των ψαράδων, παιδικά μου βιώματα από τη ζωή του χωριού, αφηγήσεις από τα θαλάσσια ταξίδια του ψαρά  πατέρα μου, εμπειρίες από τα πνευματικά μου οδοιπορικά στο Άγιον Όρος και, προ πάντων, παραμύθια που είχα ακούσει από την αείμνηστη μητέρα μου.
Εκείνο όμως που μ’ ευχαριστούσε ιδιαίτερα, εκείνες τις ευλογημένες στιγμές - στο παιδικό δωμάτιο ή κοντά στο τζάκι του σπιτιού μας - έχοντας στην αγκάλη μου τα μικρά μας βλαστάρια, ήταν η προσπάθειά μου να πλάθω όμορφες ιστορίες και ηθοπλαστικά παραμύθια. Αυτοσχεδίαζα για να διδάξω στα μικρά μου παιδιά: την πίστη στο Θεό, την έμπρακτη αγάπη προς κάθε συνάνθρωπο, τον σεβασμό στη φύση, αλλά και τι σημαίνει ανιδιοτέλεια, τιμιότητα, ολιγάρκεια, ελεημοσύνη, εργασία.
Περνώντας τα χρόνια, διαπιστώνω πως ο κόσμος αλλάζει με μεγάλη ταχύτητα προς το χειρότερο. Πολλοί άνθρωποι παρασύρονται από παλιά και νέα ιδεολογικά και θρησκευτικά ρεύματα, ξένα προς το ορθόδοξο πνεύμα και ήθος. Οι ψυχές των μικρών παιδιών δηλητηριάζονται καθημερινά από διάφορα παραμύθια που προβάλλουν με έμμεσο ή άμεσο τρόπο: το σατανισμό, τη μαγεία, τις προκαταλήψεις, την αστρολογία, τη γιόγκα και άλλες ινδουιστικές θεωρίες και πρακτικές.
Αναλογιζόμενος την ποιμαντική μου ευθύνη, ως ποιμένας και διδάσκαλος του λαού του Θεού, προσπάθησα να κάνω κάτι περισσότερο και για τα μικρά παιδιά. Κάποιοι αδελφοί με προέτρεψαν να γράψω κάποια απλά κείμενα, με σκοπό να παρουσιάσω στα παιδιά το ελληνορθόδοξο ήθος, μέσα από αφηγήσεις, διηγήματα και παραμύθια. Κι έτσι, το καλοκαίρι του 2015, κατά την περίοδο των καλοκαιρινών μου διακοπών, άρχισα να γράφω έχοντας εμπρός μου την εικόνα των μικρών μου εγγονών.
Σήμερα, τολμώ να δημοσιοποιήσω αυτά τα απλά κείμενα με την έκδοση του νέου μας βιβλίου: «ΛΟΓΙΑ ΤΗΣ ΣΤΕΡΙΑΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΘΑΛΑΣΣΑΣ», που απευθύνεται κατ’ αρχήν σε παιδιά και όχι μόνον. Το προσφέρουμε με πολλή αγάπη στους μικρούς μας φίλους και τους ευχόμαστε να έχουν μια ευλογημένη πορεία στη ζωή τους.
Θερμές ευχαριστίες οφείλουμε σ’ εκείνους που μας βοήθησαν να φέρουμε εις πέρας την παρούσα έκδοση. Ιδιαιτέρως, ευχαριστούμε  εκείνους που είχαν τη φιλολογική επιμέλεια και τη διόρθωση των κειμένων και μας προέτρεψαν να τα δημοσιεύσουμε.  
Ιερεύς Θεόδωρος Μπατάκας



▣ Γίνετε μέλη στη σελίδα μας στο Facebook: ΟΙ ΦΙΛΟΙ ΤΟΥ ΕΣΤΑΥΡΩΜΕΝΟΥ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου