menu

ΕΚΔΟΤΙΚΗ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ

Κυριακή 24 Ιανουαρίου 2016

ΤΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ ΤΗΣ ΕΥΡΩΠΗΣ ΓΙΑ ΤΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΤΩΝ ΚΡΑΤΟΥΜΕΝΩΝ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ


 


ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ ΤΗΣ ΕΥΡΩΠΗΣ
ΠΡΟΤΑΣΗ ΣΤΟ ΑΡΘΡΟ R ( 89 ) 12 ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΠΑΙ∆ΕΥΣΗ ΣΤΗ ΦΥΛΑΚΗ.

(1) ΟΛΟΙ ΟΙ ΚΡΑΤΟΥΜΕΝΟΙ ΕΧΟΥΝ ∆ΙΚΑΙΩΜΑ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙ∆ΕΥΣΗ – ΤΗ ΘΕΩΡΗΤΙΚΗ,
ΤΗΝ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗ, ΤΗΝ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ - ΣΤΙΣ ∆ΗΜΙΟΥΡΓΙΚΕΣ ΚΑΙ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΙΚΕΣ
∆ΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ, ΣΤΗ ΣΩΜΑΤΙΚΗ ΑΓΩΓΗ ΚΑΙ ΤΑ ΑΘΛΗΜΑΤΑ, ΣΤΗΝ ΕΛΕΥΘΕΡΗ
ΠΡΟΣΒΑΣΗ ΣΤΗ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗ ΤΟΥ Ι∆ΡΥΜΑΤΟΣ ΠΟΥ ΤΟΥΣ ΦΙΛΟΞΕΝΕΙ.

(2) ΣΤΟΥΣ ΚΡΑΤΟΥΜΕΝΟΥΣ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΑΡΕΧΟΝΤΑΙ ΙΣΕΣ ΕΥΚΑΙΡΙΕΣ ΓΙΑ
ΕΚΠΑΙ∆ΕΥΣΗ ΜΕ ΤΟΥΣ ΥΠΟΛΟΙΠΟΥΣ ΕΛΕΥΘΕΡΟΥΣ ΠΟΛΙΤΕΣ ΤΗΣ Ι∆ΙΑΣ ΗΛΙΚΙΑΣ.

(3) Η ΕΚΠΑΙ∆ΕΥΣΗ ΣΤΗ ΦΥΛΑΚΗ ΣΤΟΧΕΥΕΙ ΣΤΗΝ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΤΗΣ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΑΣ
ΤΟΥ ΑΤΟΜΟΥ – ΣΤΗΝ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΚΑΙ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΗ ΤΟΥ ΚΑΛΛΙΕΡΓΕΙΑ.

(4) ΟΛΟΙ ΟΣΟΙ ΣΧΕΤΙΖΟΝΤΑΙ ΜΕ ΤΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΟΥ ΣΩΦΡΟΝΙΣΤΙΚΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ,
ΚΑΘΩΣ ΚΑΙ Η ∆ΙΟΙΚΗΣΗ ΤΩΝ ΦΥΛΑΚΩΝ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ∆ΙΕΥΚΟΛΥΝΟΥΝ ΚΑΙ ΝΑ
ΥΠΟΣΤΗΡΙΖΟΥΝ ΤΗΝ ΕΚΠΑΙ∆ΕΥΣΗ ΜΕΣΑ ΣΤΗ ΦΥΛΑΚΗ ΟΣΟ ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ∆ΥΝΑΤΟ.

(5) Η ΕΚΠΑΙ∆ΕΥΣΗ ΓΙΑ ΤΟΝ ΚΡΑΤΟΥΜΕΝΟ ΝΑ ΘΕΩΡΕΙΤΑΙ ΙΣΟ∆ΥΝΑΜΗ ΜΕ ΤΗΝ
ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΟ ΚΑΘΕΣΤΩΣ ΤΗΣ ΦΥΛΑΚΗΣ ΚΑΙ ΟΙ ΤΡΟΦΙΜΟΙ ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΝΤΑΣ ΣΤΟ
ΣΧΟΛΕΙΟ ΝΑ ΜΗΝ ΥΦΙΣΤΑΝΤΑΙ ΤΗΝ ΠΑΡΑΜΙΚΡΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΖΗΜΙΑ.

(6) Ο ΚΡΑΤΟΥΜΕΝΟΣ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΝΘΑΡΡΥΝΕΤΑΙ ΝΑ ΣΥΜΜΕΤΕΧΕΙ ΕΝΕΡΓΑ
ΣΕ ΚΑΘΕ ΜΟΡΦΗ ΕΚΠΑΙ∆ΕΥΣΗΣ.

(7) ΟΙ ΕΚΠΑΙ∆ΕΥΤΕΣ ΤΩΝ ΚΡΑΤΟΥΜΕΝΩΝ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΠΙΜΟΡΦΩΝΟΝΤΑΙ ΓΙΑ ΝΑ
ΥΙΟΘΕΤΟΥΝ ΤΙΣ ΚΑΤΑΛΛΗΛΕΣ ΚΑΘΕ ΦΟΡΑ ΜΕΘΟ∆ΟΥΣ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙ∆ΕΥΣΗ ΕΝΗΛΙΚΩΝ.

(8) ΜΕ ΕΠΙΣΤΑΜΕΝΗ ΠΡΟΣΟΧΗ ΝΑ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΖΟΝΤΑΙ ΟΙ ΚΡΑΤΟΥΜΕΝΟΙ ΜΕ
Ι∆ΙΑΙΤΕΡΕΣ ΜΑΘΗΣΙΑΚΕΣ ∆ΥΣΚΟΛΙΕΣ.

(9) Η ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗ ΕΚΠΑΙ∆ΕΥΣΗ ΟΦΕΙΛΕΙ ΝΑ ΣΤΟΧΕΥΕΙ ΣΤΗΝ ΟΛΟΚΛΗΡΩΜΕΝΗ
ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΤΗΣ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΑΣ ΤΟΥ ΑΤΟΜΟΥ ΠΡΟΚΕΙΜΕΝΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΝΤΑΞΗ
ΤΟΥ ΣΤΗΝ ΑΓΟΡΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΑΜΕΣΩΣ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΑΠΟΦΥΛΑΚΙΣΗ ΤΟΥ.

(10) ΟΙ ΚΡΑΤΟΥΜΕΝΟΙ ΕΧΟΥΝ ∆ΙΚΑΙΩΜΑ ΝΑ ΕΧΟΥΝ ΑΜΕΣΗ ΠΡΟΣΒΑΣΗ ΣΤΗ
ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗ ΤΟΥ Ι∆ΡΥΜΑΤΟΣ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΜΙΑ ΦΟΡΑ ΤΗΝ ΕΒ∆ΟΜΑ∆Α.

(11) Ι∆ΙΑΙΤΕΡΗ ΕΜΦΑΣΗ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ∆ΙΝΕΤΑΙ ΣΤΗ ΣΩΜΑΤΙΚΗ ΑΓΩΓΗ ΚΑΙ ΑΘΛΗΣΗ
ΤΩΝ ΚΡΑΤΟΥΜΕΝΩΝ.

(12) Η ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΤΩΝ ΚΡΑΤΟΥΜΕΝΩΝ ΣΕ ∆ΗΜΙΟΥΡΓΙΚΕΣ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΙΚΕΣ
∆ΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΤΟΥΣ ΣΤΗΡΙΖΟΥΝ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΙΚΑ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΒΟΗΘΟΥΝ ΝΑ
ΕΚΦΡΑΖΟΥΝ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΤΟΥΣ ΕΑΥΤΟΥΣ ΤΟΥΣ.

(13) Η ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΕΚΠΑΙ∆ΕΥΣΗ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΣΥΜΠΕΡΙΛΑΜΒΑΝΕΙ ΠΡΑΚΤΙΚΑ
ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΠΟΥ ΘΑ ΕΝ∆ΥΝΑΜΩΣΟΥΝ ΤΟΝ ΚΡΑΤΟΥΜΕΝΟ ΚΑΙ ΘΑ ΤΟΝ
ΚΑΤΑΣΤΗΣΟΥΝ ΙΚΑΝΟ ΝΑ ΒΙΩΣΕΙ ΤΗΝ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΜΕΣΑ ΣΤΗ ΦΥΛΑΚΗ
ΜΕ ΑΠΩΤΕΡΟ ΠΑΝΤΑ ΣΤΟΧΟ ΤΗΝ ΟΜΑΛΗ ΕΠΑΝΕΝΤΑΞΗ ΤΟΥ ΣΤΗΝ ΚΟΙΝΩΝΙΑ.

(14) ΟΙ ΚΡΑΤΟΥΜΕΝΟΙ ΝΑ ΜΗΝ ΑΠΟΚΛΕΙΟΝΤΑΙ ΑΠΟ ΤΗ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΤΟΥΣ ΣΕ
ΑΝΩΤΕΡΕΣ ΒΑΘΜΙ∆ΕΣ ΕΚΠΑΙ∆ΕΥΣΗΣ ΕΞΩ ΑΠΟ ΤΗ ΦΥΛΑΚΗ – ΣΤΟ ΒΑΘΜΟ ΠΟΥ
ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΕΦΙΚΤΟ.

(15) Η ΚΟΙΝΟΤΗΤΑ ΤΩΝ ΕΛΕΥΘΕΡΩΝ ΠΟΛΙΤΩΝ ΝΑ ΣΤΗΡΙΞΕΙ ΜΕ ΚΑΘΕ ΤΡΟΠΟ ΤΗΝ
ΕΚΠΑΙ∆ΕΥΣΗ ΤΩΝ ΚΡΑΤΟΥΜΕΝΩΝ.

(16) ΜΕΤΡΑ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΛΑΜΒΑΝΟΝΤΑΙ ΓΙΑ ΝΑ ΩΘΗΣΟΥΝ ΤΟΥΣ ΤΡΟΦΙΜΟΥΣ
ΦΥΛΑΚΩΝ ΝΑ ΣΥΝΕΧΙΣΟΥΝ ΤΗΝ ΕΚΠΑΙ∆ΕΥΣΗ ΤΟΥΣ ΑΜΕΣΩΣ ΜΕΤΑ ΤΗΝ
ΑΠΟΦΥΛΑΚΙΣΗ ΤΟΥΣ.

(17) H ΠΟΛΙΤΕΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΦΕΙ∆ΕΤΑΙ ΧΡΗΜΑΤΩΝ ΠΡΟΚΕΙΜΕΝΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝ
ΥΛΙΚΟΤΕΧΝΙΚΗ ΥΠΟ∆ΟΜΗ ΤΩΝ ΣΧΟΛΕΙΩΝ ΠΟΥ ΛΕΙΤΟΥΡΓΟΥΝ ΜΕΣΑ ΣΕ ΦΥΛΑΚΕΣ,
ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΑΝ∆ΡΩΣΗ ΤΟΥΣ ΜΕ ΤΟ ΚΑΤΑΛΛΗΛΑ ΕΠΙΜΟΡΦΩΜΕΝΟ
ΕΚΠΑΙ∆ΕΥΤΙΚΟ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ

Πηγή: Παράρτημα του 6ου Γυμνασίου Βόλου 
(Ειδικό Κατάστημα Κράτησης Νέων Βόλου).

▣ Γίνετε μέλη στη σελίδα μας στο Facebook: ΟΙ ΦΙΛΟΙ ΤΟΥ ΕΣΤΑΥΡΩΜΕΝΟΥ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου