menu

ΕΚΔΟΤΙΚΗ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ

Δευτέρα 9 Φεβρουαρίου 2015

ΔΥΟ ΠΡΟΣΦΑΤΑ θαύματα του Αγίου Παϊσίου.

     



























    Πριν από έξι χρόνια, ένας νεαρός άνδρας πήγε να εξομολογηθεί. Ήταν ένας αναρχικός που Φορούσε σκουλαρίκια και έπαιρνε πολλά φάρμακα. Ένας από τους φίλους του, του έδειξε ένα βιβλίο για τη ζωή του Γέροντα Παϊσίου. 
   Τον Δεκέμβριο του 1996, δύο χρόνια μετά το θάνατο του Γέροντα, αυτός ο φίλος μου επισκέφθηκε το βιβλιοπωλείο της Μονής του Αγίου Ιωάννου του Θεολόγου, στη Σουρωτή, στην Ελλάδα. Μέσα στο βιβλιοπωλείο, εκείνη τη στιγμή, υπήρχε ένα ζευγάρι με το κοριτσάκι τους, ο πατέρας τους, δύο μεσήλικες γυναίκες κι ένας νεαρός άνδρας. 
     Ξαφνικά όλοι άκουσαν μια δυνατή κραυγή. Μια γυναίκα, από τις μεσήλικες, κατέρρευσε και έπεσε στο πάτωμα.  Άρχισε να χτυπά τον εαυτό της, να φωνάζει άγρια και συνεχώς έστριβε το κεφάλι της με βίαιο τρόπο Ήταν πραγματικά ένα απίστευτο και τρομερό θέαμα…
  Η γυναίκα με το μικρό κορίτσι βγήκε από το βιβλιοπωλείο, ενώ οι άλλοι άνθρωποι προσπάθησαν να βοηθήσουν την άρρωστη γυναίκα που ήταν πεσμένη στο πάτωμα. Η γυναίκα αυτή φώναζε άγρια και μάλιστα με ανδρική φωνή: «Εγώ θα αναλάβω τα παιδιά σας που δεν μ’ ακολουθούν. Θα σας δείξω... Δεν θα είναι μακρύς ο χρόνος που θα βάλω το σημάδι μου - το 666 -  στα χέρια τους και σ’ όλους εσάς. Θα έλθετε όλοι στη λατρεία μου, εσείς οι χαμένοι και ηλίθιοι". Αυτά και άλλα έλεγε, η άρρωστη γυναίκα, ξεστομίζοντας  και πολλές άλλες προσβολές εναντίον πολλών ανθρώπων.
        Η γυναίκα που ήταν πεσμένη στο πάτωμα, σηκώθηκε και προσπαθούσε να βγεί στο προαύλιο. Οι άνθρωποι που άκουσαν τα λόγια της ήσαν φοβισμένοι… Η ανδρική φωνή που έβγαινε από μέσα της συνέχισε να λέγει : «Παΐσιος με καίει, με καίει... Ξέρω ότι θέλει να με στείλει πίσω στην κόλαση (Τάρταρα)… Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο αυτή η χαμένη με φέρνει σ’ όλα τα μοναστήρια. Γιατί ο Παΐσιος θέλει να την βοηθήσει; Με καίει, με καίει…». Αφού είπε όλα αυτά, άρχισε να φωνάζει πιο δυνατά χτυπώντας το κεφάλι της σκληρά στο πάτωμα. Φοβηθήκαμε πως θα τραυματιστεί σοβαρά το κρανίο της. 
    Νομίζω πως έγινε σαφές ότι η γυναίκα αυτή είχε προσβληθεί από έναν δαίμονα,  ο οποίος  άρχισε και πάλι να μιλάει μέσα από το στόμα της : «Ααα….. Τώρα έχει έρθει και η Μαρία...  Με καίει μαζί με τον Παΐσιο." Τελικά, άφησε μια δυνατή κραυγή και έμεινε ακίνητη στο πάτωμα, σαν να είχε λιποθύμησε. Οι άνθρωποι που στέκονται γύρω της την πλησίασαν με προσοχή και κάλυψαν το σώμα της με τα παλτά τους. 
      Μόλις ηρέμησε η γυναίκα, σηκώθηκε  από το πάτωμα, άνοιξε τα μάτια της και άρχισε να κλαίει σιγανά. Στη συνέχεια, άρχισε να ευχαριστεί μέσα από την καρδιά της τον Γέροντα Παΐσιο, λέγοντας: «Σ’ ευχαριστώ Γέροντα… Σ’ ευχαριστώ Θεέ μου." Ασταμάτητα εξέφραζε την ευγνωμοσύνη της με θερμά λόγια…
     Σηκώθηκε, πλησίασε την εικόνα του Κυρίου Ιησού και της Παναγίας, και στη συνέχεια, φώναξε με δυνατή φωνή: «Θεέ μου, Θεέ μου, πώς θα με δεχτείς στους κόλπους σου, εμένα, την ανάξια; Σ’ ευχαριστώ, Θεέ μου. Ευχαριστώ κι εσένα Γέροντα Παΐσιε. Δεν είμαι άξια αυτής της βοήθειας, Θεέ μου…"
      Η σκηνή ήταν πολύ συγκινητική. Ο φίλος μου – που ήταν παρών - χαιρέτησε την εικόνα του Χριστού με ευγνωμοσύνη και έφυγε... Φεύγοντας κι εκείνη από το μοναστήρι, γύρισε και μας είπε πως είχε ονειρευτεί του Γέροντα Παΐσιο, ο οποίος της είπε: " Έλα στον τάφο μου και θα σε κάνω καλά".  Όταν ήρθε στη Μονή,  ρώτησε να μάθει που είναι ο τάφος του Γέροντα, και αφού τον προσκύνησε με λαχτάρα, στη συνέχεια, επισκέφθηκε το βιβλιοπωλείο της Μονής, όπου εκτυλίχθηκε μπροστά στα μάτια μας η φοβερή αυτή σκηνή που σας περιέγραψα....

ΕΝΑ ΔΕΥΤΕΡΟ 
πρόσφατο  θαύμα του Γέροντος Παϊσίου, στη Μόσχα ( Ρωσία)

      Η παρακάτω ιστορία μας έρχεται από τον κ. LNM - Ρώσος γιατρός -  από τη Μόσχα. Μας λέει: «Είχα υποστεί κάποιους σοβαρούς τραυματισμούς σ’ ένα ατύχημα  και έμεινα τυφλός από το ένα μου μάτι. Η οικογένειά μου μ’ έφερε στο Γενικό Νοσοκομείο της Μόσχας. Το νοσοκομείο ήταν ασφυκτικά γεμάτο, οπότε με έβαλαν σ’ ένα φορείο και μ' άφησαν στο διάδρομο. Εκείνο το βράδυ, δεν είχα κοιμηθεί καθόλου. Προσευχήθηκα… αλλά ήμουν πολύ ανήσυχος. Προς το πρωί, όταν βρισκόμουν σε μια κατάσταση μεταξύ ύπνου και εγρήγορσης, ήρθε σε μένα ο Γέροντας Παΐσιος. Τον είδα ξεκάθαρα και τον αναγνώρισα, γιατί είχα διαβάσει ένα βιβλίο για τη ζωή του. Κάλυψε το κεφάλι μου μ’  ένα μαντήλι κι εξαφανίστηκε. Εκείνη τη στιγμή, ένοιωσα πως μπορούσα να δω… με τα δικά μου μάτια…. Εγώ παρέμεινα στο νοσοκομείο την περίοδο από 04/02 έως στις 11/02 του 2002. Ευχαριστώ το Θεό για το έλεος που έδειξε σε μένα με τις πρεσβείες του Γέροντα Παϊσίου".         

Μεταγραφή και επιμέλεια από την ιστοσελίδα:  Άγάπη έν Χριστώ , εν Χριστώ αγάπης από: + Π. Κωνσταντίνος (Charles) J. Simones, 4 Φεβρουαρίου του 2015, Waterford, CT., ΗΠΑ, 860-460-9089,cjsimones300@gmail.com

Μετά από παρατήρηση κάποιας αδελφής, διορθώσαμε πολλά σημεία της μετάφρασης στα Ελληνικά, διότι άλλαζε το νόημα του πραγματικού κειμένου, το οποίο έφθανε σε σημείο να παραπληροφορεί επικίνδυνα τον αναγνώστη. Δυστυχώς, αυτό συμβαίνει σε πολλά ξένα άρθρα που υποστηρίζονται από μεταφράσεις του διαδικτύου. 

▣ Γίνετε μέλη στη σελίδα μας στο Facebook: ΟΙ ΦΙΛΟΙ ΤΟΥ ΕΣΤΑΥΡΩΜΕΝΟΥ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου