menu

ΕΚΔΟΤΙΚΗ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ

Σάββατο 28 Φεβρουαρίου 2015

Γόρτυνος Ιερεμίας: «Δεν υποχωρώ και δεν ανακαλώ …»


Γόρτυνος Ιερεμίας: «Δεν υποχωρώ και δεν ανακαλώ την στάση μου ούτε κανένα λόγο από όσα είπα…»

«Δεν υποχωρώ και δεν ανακαλώ την στάση μου ούτε κανένα λόγο από όσα είπα» αναφέρει σε νέα παρέμβασή του ο Μητροπολίτης Γόρτυνος Ιερεμίας μετά τις διαστάσεις που έλαβε το θέμα της αντιπαράθεσης με πολιτικά πρόσωπα την περασμένη Κυριακή.

Αναλυτικά αναφέρει:
«Από κάποιο δημοσίευμα μιάς συνεντεύξεως, που επιμόνως μου εζητήθη, πιθανώς, όπως εγράφη να εδόθη η εντύπωση ότι υποχωρώ διά την σθενερή μου στάση κατά το επεισόδιο της παρελθούσης Κυριακής στην Μεγαλόπολη. Αυτό
δεν είναι αληθές. Αντίθετα, ξαναλέγω, ευχαριστώ τον Κύριό μου Ιησού Χριστό και την Παναγία μου Δέσποινα, διότι μου έδωσαν την δύναμη να πω αλήθειες σε άρχοντες, που απέβλεπαν στην σωτηρία τους. Δηλαδή, να τους πω ότι πρέπει να εκκλησιάζονται την Κυριακή ημέρα, δίνοντας καλό παράδειγμα και στον ευσεβή λαό μας.
Σε ερώτημα όμως της δημοσιογράφου αν θα περίμενα τους επισήμους σε περίπτωση που θα με ειδοποιούσαν ότι θα αργοπορήσουν, απάντησα θετικώς ότι ναί, θα τους περίμενα, παρατείνοντας την Θ. Λειτουργία και δεν θα εδημιουργείτο κανένα πρόβλημα. Καί στο άλλο ερώτημα της δημοσιογράφου, αν ο έλεγχός μου απευθύνθηκε ειδικά σε κάποια πρόσωπα ορισμένης παρατάξεως, είπα ότι όχι, γιατί η Εκκλησία δεν ταυτίζεται με καμία πολιτική παράταξη και ελέγχει τους αμαρτάνοντες από το ένα άκρο μέχρι το άλλο των πολιτικών κομμάτων, οποιοιδήποτε και αν είναι αυτοί. Καί στο τρίτο πάλι ερώτημα της δημοσιογράφου, αν θέλω να ξανάρθουν στην Μεγαλόπολη οι κληθέντες επίσημοι, απάντησα ότι βεβαίως θέλω και θα παραθέσω μάλιστα και τράπεζα φιλοξενίας γι᾽ αυτούς. Αλλά στην τράπεζα της αγάπης αυτής θα λέγω – είπα – όλο για τον Θεό, ότι υπάρχει Θεός και ότι η ζωή με τον Θεό έχει νόημα και περιεχόμενο, ενώ μακρυά από τον Θεό και χωρίς Θεό η ζωή είναι άνοστη και βαρετή. Καί ότι μόνο με τον Θεό θα δούμε προκοπή.
Αυτά όμως που είπα δεν σημαίνουν καθόλου υποχώρηση της στάσεώς μου. Παρακαλώ τον Θεό να μου δίνει την Χάρη Του να καθαρίζεται η καρδιά μου από τα πάθη μου, ώστε αυτό που λέγω και κάνω να είναι καθαρό, χωρίς εγωισμό, και να αποβλέπει μόνο και μόνο στην δόξα του Χριστού και της αγίας Του Εκκλησίας. Δεν υποχωρώ λοιπόν καθόλου και δεν ανακαλώ την στάση μου ούτε κανένα λόγο από όσα είπα. Την αλήθεια της πίστεως και το τι πρέπει να κάνουμε για να ευαρεστήσουμε τον Θεό μας εμείς οι κληρικοί και μάλιστα οι Επίσκοποι πρέπει να τα λέμε σε όλους, και στους άρχοντες. Να τους λέμε δηλαδή να εξομολογούνται και να εκκλησιάζονται, για να έχουν την ευλογία του Θεού στο υψηλό τους έργο. Γιατί μερικοί από αυτούς τους άρχοντες – μερικοί λέγω – φέρονται με ασέβαστο τρόπο απέναντί μας, ούτε ξέρουν να φιλήσουν το χέρι Παπά και Δεσπότου και όταν μας επισκέπτονται στα γραφεία μας ούτε ξέρουν πως να καθίσουν. Ενώπιον του Επισκόπου, του Αρχιερέα του Χριστού, κάθονται διπλοπόδι και μπορεί μάλιστα να ζητήσουν και τσιγαροθήκη. Ασεβέστατοι άνθρωποι!… 
Καλή Σαρακοστή». 

agioritikovima
http://logia-tou-aera.blogspot.gr/
http://anazhthseis-elena.blogspot.gr/

▣ Γίνετε μέλη στη σελίδα μας στο Facebook: ΟΙ ΦΙΛΟΙ ΤΟΥ ΕΣΤΑΥΡΩΜΕΝΟΥ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου