menu

ΕΚΔΟΤΙΚΗ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ

Παρασκευή 4 Ιουλίου 2014

"Η ΣΑΡΚΑ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑΣ ΘΗΡΙΟ ΠΟΥ ΟΣΟ ΤΟ ΤΑΪΖΕΙΣ ΠΕΙΝΑ"

Η επιθυμία των οφθαλμών. 

Άκου, αγαπητέ μου, δικαιολογία που βρήκε ο σύζυγος
για να εγκαταλείψει τη σύζυγο και τα παιδιά του:
 "Δέν φταίω εγώ που φεύγω από το σπίτι,
 αλλά κάτι που υπάρχει μέσα μου και δεν μπορώ να το ελέγξω".

Μα αυτό, αγαπητέ μου φίλε,  συμβαίνει  συνήθως στους απρόσεκτους. 
Σ' εκείνους που δεν έχουνε πνευματική άμυνα, που δεν ζουν πνευματική ζωή, 
που αρέσκονται να ερωτοτροπούν με τα του κόσμου. 

Και τότε όταν αρχίζει η φουρτούνα, 
Βιώνουν εσωτερικά την ταραχή και τον πανικό.
ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΕΝΑ ΝΑΥΑΓΙΟ ΨΥΧΙΚΟ.

Γιατί απορείς και δηλώνεις πως κάποιος άλλος σε κυβερνά;
Τώρα το ανακάλυψες; 
Εσύ άφησες τον διάβολο να κάνει ελικοδρόμιο τον νου σου 
για να προσγειώνει ό,τι ήθελε με σκοπό  να σε δελεάσει. 

Εσύ του έδωσες το τιμόνι της ζωής σου.
Εσύ του άνοιξες την είσοδο της ψυχής σου. 

Αυτό που υπάρχει μέσα σου, 
φίλε μου και αδελφέ μου, είναι ο ίδιος ο διάβολος. 
Άφησες τα μάτια σου να παρατηρήσουν την άλλη γυναίκα.
Την σκεπτόσουν, την επιθύμησες και τελικά μοίχευσες μαζί της.
Και τώρα λες πως είναι πάνω από τις δυνάμεις σου; 

Έχεις δίκιο.
Τώρα έγινε πάθος, καρκίνος της ψυχής
 και δεν μπορείς μόνος σου να πάρεις την απόφαση 
να επιστρέψεις στη σύζυγο και τα αγγελούδια σου. 
Σε κρατά ο κακός σου  εαυτός και  ο άλλος... Ο διάβολος.


Άνθρωπος είσαι και έπεσες. Μη μείνεις στην πτώση.
Μπορεί να σε αναστήσει ο Κύριος και Θεός μας.
Ο Ιησούς Χριστός. Αυτός που σταυρώθηκε και για σένα.
Η ΜΕΤΑΝΟΙΑ ΚΑΝΕΙ ΘΑΥΜΑΤΑ.


Τελειώνοντας θέλω να σου πω και τούτο.
Η σάρκα είναι ένας δράκος που όσο τον ταΐζεις πεινά. 
Δεν χορταίνει ποτέ. 
ΌΤΑΝ ΤΟΥ ΣΤΕΡΕΙΣ ΤΗΝ ΤΡΟΦΗ
 ( λογισμούς, εικόνες φαντασίες, ανήθικες πράξεις κ.α.)
ΜΑΡΑΙΝΕΤΑΙ

Καλή επιστροφή. Καλή μετάνοια. 
Τα αγγελούδια σου και η σύζυγός σου
σε περιμένουν, 
ανόητε!!!

ΜΕ ΑΓΑΠΗ ΚΑΙ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝ

▣ Γίνετε μέλη στη σελίδα μας στο Facebook: ΟΙ ΦΙΛΟΙ ΤΟΥ ΕΣΤΑΥΡΩΜΕΝΟΥ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου