menu

ΕΚΔΟΤΙΚΗ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ

Τρίτη 29 Απριλίου 2014

Χάρισε τη ζωή στο δολοφόνο του γιου της

Δύο χαροκαμένοι γονείς από το Ιράν χάρισαν τη ζωή στον δολοφόνο του παιδιού τους, με την μητέρα να τον χαστουκίζει και στη συνέχεια να τον συγχωρεί ενώ αυτός ήταν με τη θηλιά περασμένη στο λαιμό...
Ο 20χρονος σήμερα Μπαλάλ Αμπντουλά καταδικάστηκε για τη δολοφονία -πριν 7 χρόνια- του 18χρονου τότε Αμπντουλά Χουσεϊντζαντέχ.
Συγκεκριμένα, ο δράστης είχε μαχαιρώσει το θύμα του κατά τη διάρκεια ενός εφηβικού καβγά, στο δρόμο.
Οι γονείς του θύματος, οι οποίοι έχουν χάσει και τον άλλο γιό του - σε ηλικία 11 ετών- σε τροχαίο, ζητούσαν όλα αυτά τα χρόνια την αναβολή της εκτέλεσης, μέχρι που ορίστηκε τελική ημερομηνία.
Την Τετάρτη, λοιπόν, είχε έρθει η ημέρα που οι γονείς θα πραγματοποιούσαν τη δημόσια εκτέλεση, σύμφωνα με την παράδοση.
Παρά τον πόνο των δύο αυτών ανθρώπων, ωστόσο, μια συγκινητική ανατροπή χάρισε τη ζωή στον 20χρονο.
Την ώρα που ούρλιαζε για τη ζωή του καθώς τον έσερναν για την εκτέλεση, με τα μάτια καλυμμένα, η μητέρα του θύματος τον πλησίασε, τον χαστούκισε δυνατά και στη συνέχεια ο σύζυγός της του έβγαλε τη θηλιά από το λαιμό, χαρίζοντας τη ζωή στον άντρα που είχε σκοτώσει το γιο του. 


Η μητέρα του Μπαλάλ, που βρισκόταν εκεί, πλησίασε την μητέρα του θύματος, την αγκάλιασε και άρχισε να την ευχαριστεί, καθώς και οι δύο γυναίκες ξεσπούσαν σε λυγμούς. 
Η μητέρα που έχασε το γιο της δήλωσε αργότερα ότι και τα δυο παιδιά ήταν πολύ νέα και πως η αφέλεια του δολοφόνου του παιδιού της ήταν η αιτία της δραματικής εξέλιξης.

«Είμαι πιστή. Την προηγουμένη είχα δει στο όνειρό μου τον γιο μου. “Είμαι καλά εδώ που βρίσκονται και είμαι ήρεμος”, μου είπε. (…) Όλος ο κόσμος, η οικογένειά μου και οι φίλοι μου, με πίεζαν για να δώσω συγχώρεση (στον δολοφόνο)», συνέχισε η Σαμερέχ Αλινετζάντ.
Αν και πιθανόν ο Μπαλάλ να μην  αφεθεί ελεύθερος, αλλά να επιστρέψει στη φυλακή, η ανατροπή αυτή ήταν ένα θετικό δείγμα αλλαγής στο νοοτροπία του αυστηρού Ιράν.
Σύμφωνα με τα επίσημα στοιχεία την περασμένη χρονιά οι δημόσιες εκτελέσεις στο Ιράν ήταν 199. 
ΠΗΓΗ: http://anazhthseis-elena.blogspot.gr/

▣ Γίνετε μέλη στη σελίδα μας στο Facebook: ΟΙ ΦΙΛΟΙ ΤΟΥ ΕΣΤΑΥΡΩΜΕΝΟΥ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου