menu

ΕΚΔΟΤΙΚΗ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ

Παρασκευή 29 Νοεμβρίου 2013

Η πνευματική διαθήκη του Οσίου Πορφυρίου του Καυσοκαλυβίτου


      Ἀγαπητ πνευματικά μου παιδιά,
    Τώρα πο κόμη χω τ φρένας μου σώας θέλω ν σς π μερικς συμβουλές. π μικρ παιδ λο στς μαρτίες μουνα. Κα ταν μ στελνε μητέρα μου ν φυλάω τ ζα στ βουνό, γιατί πατέρας μου, πειδ μασταν πτωχο εχε πάει στν μερική, γι ν ργαστε στ διώρυγα το Παναμ γι μς τ παιδιά του, κε πο βοσκα τ ζα, συλλαβιστ διάβαζα τ βίο το γίου ωάννου το Καλυβίτου κα πάρα πολ γάπησα τν γιο ωάννη κα κανα πάρα πολλς προσευχς σν μικρ παιδ πο μουν 12 – 15 χρονν, δν θυμμαι κριβς καλά, κα θέλοντας ν τν μιμηθ μ πολ γώνα φυγα π τος γονες μου κρυφ κα λθα στ Καυσοκαλύβια το γίου ρους κα ποτάχτηκα σ δύο γέροντες αταδέλφους, Παντελεήμονα κα ωαννίκιο. Μο τυχε ν εναι πολ εσεβες κα νάρετοι κα τος γάπησα πάρα πολ κα γι’ ατό, μ τν εχή τους, τος κανα κρα πακοή. 
     Ατ μ βοήθησε πάρα πολύ, ασθάνθηκα κα μεγάλη γάπη κα πρς τν Θεό, κα πέρασα πάρα πολ καλά. λλά, κατ παραχώρηση Θεο, γι τς μαρτίες μου, ρρώστησα πολ κα ο Γέροντές μου μο επαν ν πάω στος γονες μου στ χωριό μου ες τν γιο ωάννη Εβοίας. Κα ν π μικρ παιδ εχα κάνει πολλς μαρτίες, ταν ξαναπγα στν κόσμο, συνέχισα τς μαρτίες, ο ποες μέχρι σήμερα γιναν πάρα πολλές.
     κόσμος μως μ πρε π καλ κα λοι φωνάζουνε τι εμαι γιος. γ μως ασθάνομαι τι εμαι πι μαρτωλς νθρωπος το κόσμου.
     σα νθυμόμουνα βεβαίως τ ξομολογήθηκα, λλ γνωρίζω τι γι ατ πο ξομολογήθηκα μ συγχώρησε Θεός, λλ μως τώρα χω να συναίσθημα τι κα τ πνευματικά μου μαρτήματα εναι πάρα πολλ κα παρακαλ σοι μ χετε γνωρίσει ν κάνετε προσευχ γι μένα, διότι κα γώ, ταν ζοσα, πολ ταπειν κανα προσευχ γι σς, λλ μως τώρα πο θ πάω γι τν οραν χω τ συναίσθημα τι Θες θ μο πε: Τί θέλεις σ δ; γ να χω ν το π
     Δν εμαι ξιος, Κύριε, γι δ, λλ τι θέλει γάπη σου ς κάμει γι μένα. π κε κα πέρα δν ξέρω τί θ γίνει. πιθυμ μως ν νεργήσει γάπη το Θεο. Κα πάντα εχομαι τ πνευματικά μου παιδι ν γαπήσουν τν Θεό, πο εναι τ πν, γι ν μς ξιώσει ν μπομε στν πίγειο κτιστο κκλησία Του. Γιατ π δ πρέπει ν ρχίσουμε.γ πάντα εχα τν προσπάθεια ν προσεύχομαι κα ν διαβάζω τος μνους τς κκλησίας, τν γία Γραφ κα τος βίους τν γίων μας κα εχομαι κα σες ν κάνετε τ διο. γ προσπάθησα μ τ Χάρη το Θεο ν τν πλησιάσω τ Θε κα εχομαι κα σες ν κάνετε τ διο. Παρακαλ λους σας ν μ συγχωρέσετε γι ,τι σς στεναχώρησα.

ερομόναχος Πορφύριος
ν Καυσοκαλυβίοις τ 4η/17η ουνίου 1991



▣ Γίνετε μέλη στη σελίδα μας στο Facebook: ΟΙ ΦΙΛΟΙ ΤΟΥ ΕΣΤΑΥΡΩΜΕΝΟΥ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου